Jag lät som en man!

När jag vaknade i dag, hes och skrovlig. Gick raka vägen till köket och hällde upp en hutt. Ja, hostmedicin alltså,,, En dos nässpray och en brustablett med koffein och acetylsalicylsyra (det är en aning blodförtunnande och fins i treo bla. fast denhär heter bamyl och är billigare.) Sen var det bara att vänta på effekt och nu, några timmar senare, är jag på G =)

Ska upp till Degerön och pilla lite med bil, jag ska nog passa på att lapa sol vid nån vägg=) D vitamin is da shit! Ska nog packa lite botemedel så att jag står mig, kanske ska ta en clarityn när jag endå är igång, übersöta katter har dom ju där. Behöver lite mys nu känner jag.

Nu ska jag vara social med Elin och Mathe, kaffet väntar. Puss!

@}-,--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0