Monday,,,

Vaknade av telefon i morse, bemmanningen undrade om jag kunde komma och jobba nu, på direkten.
Jag svarade att javisst, ska bara byta om så kommer jag på stört. Till saken hör att jag inte ville avslöja att jag sov, för det var inte direkt morgon om man ska vara ärlig (10:20). Varför svarar man inte ärligt och säger att jag sov, måste äta innan osv,? Det är väl inte skämmigt att sova när man inte har nåt vettigare för sig, eller? Så jag drog direkt, fast jag hade behövt vakna först...
Well,well, hemma nu och det verkar som man borde börja med maten snart=)
Bye

@}-,--

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hopp! :) Hehe thnx för senaste kommentaren at my blögg:) O jo jag raggade upp lite blåbärsoppa haha:)

Vem är inte uttråkad.. jag har PANIK nu, min praktik slutar snart! Vad ska jag göra då? :/

KLättra på väggarna igen?



Kram Zandra

2009-03-23 @ 16:43:35
URL: http://zandrabeautiful.blogg.se/
Postat av: Matilda

sv: ah det är klart, och skönt att höra! jag vet inte riktigt men ibland känns dt som om ja typ kan äta hur mycket som helst utan att gå upp senare -.- och så kan det typ ändras skitsnabbt .. väldigt konstigt, hehe :)

2009-03-23 @ 17:31:36
URL: http://franzenduger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0