Utkast: Kunde inte ...

Kunde inte somna i går, blev helt plötsligt dödsförkyld! -Fast det gick över nu på dan, tror jag i alla fall. Vill int va sjuk.

Hehe, visste ni att det fins ett forum på tvtre,se m Days of our lives? hörde hallåan säga det förut på dumburken så jag var tvungen att kolla läget. Fattar inte hur seriösa folk kan vara om såna såpor... Aja, en del av inläggen var kantade med ironi, så lite hopp för mänskligheten kunde man ana.

Annars då? jovars, en solig dag till, bäst att njuta för det skulle bli mulet å kallare dom närmsta dagarna. Hoppas att markerna får torka upp så man slipper leran über-allt =( Tycker inte om när stigen är mjuk, man får ju näradödenupplevelser.....

Fixade lite med min ego-hörna i går btw, blev skitbra!



Det som saknas nu är bara en hyggligare spegel och kanske i framtiden ett skrivbord i stället för en byrå,,,men annars är jag nöjd!

Ps. vad tycks om giraffkrokarna vid sidan av? ( me luv giraffer=P )

@}-,--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0