Vilken dag =)

Kom hem från en skön promenad nu på kvällskvisten. Gick  runt Staffanstorp och förbi Duntis med underbara kusin David <3 Så lätt att bara vara med honom.

Fick paket från Ellos i dag med, jag hade skickat efter en baddräkt ett par trosor å en jeanskjol, men inte den jeanskjol jag fick,,,, Istället för en kort 'vanlig' modell fick jag en knälång kjol med hög midja och hängslen =( Blir att skicka tillbaka, tack Emma för hjälpen =)

Tårtan är nästan slut nu,,, David, Emma och Elin har hjälpt till med den och även jag och Roger har tagit lite =) Men en liten bit är kvar så om nån har lust så....

Nu är det slappt med film och slösnack, kommer sova gott i natt  =P

@}-,--

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjohoo :) Aa då, men bara så du vet så är min kondition SKIT, så får väl gå/jogga :) :)

Kram

2009-04-01 @ 07:47:01
URL: http://zandrabeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0