Igår var jag trädgårdsmästare,,;)

Innan jag berättar vill jag bara be om ursäkt för att blogg.se har ett idiotiskt skrivprogram som hänger sig och fastnar på kursiv fucking text!

Jo, var ju iväg igår en sväng uppe hos 'svärfar', var meningen att bilen skulle få lite omtanke.
I stället för att jag skulle sitta och ha tråkigt så sysselsatte jag mig i vanlig ordning=)

Det hela började med en rosbuske som såg lite vissen ut med döda grenar lite här och var...

Dom klippte jag bort. Sen drog jag bort lite ogräs, tills Irja upplyste mig om att allt var ogräs, då drog jag i allt=)



Men rötterna var överallt, bara att vända jorden...

Snacka om att jag hade farten uppe=)


Så bra det kunde bli! Bara fyra meter rabatt kvar, men det kanske blir en annan gång, lovar inget=)

@}-,--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0