Gud vad jag inte vill ha kedjebrev!

För ett antal månader sedan skickades det runt nåt brev med orden, Jag lovar, bara du läser det här så kommer jag inte skicka fler kedjebrev. Jo tjena. Jag ogillar kedjebrev. Onödigt.

Nu är det ännu ett brev där det står att polisen varnar för något, i slutet refererar det till en mail inom polisen, ett telefonnummer och ett mobilnummer.

Frågan är, varför skicka sånnahär grejjor vidare för? Det är ju så uppenbart att det är falskt, varför lägga energi på skiten. Om det nu inte är så att avsändaren trodde på detta, men kom igen, det är väl ingen som går på sånt?

Om nu någon i min kontaktlista läser detta, SKICKA INGA FLER F*CK'N KEDJEBREV! Snälla,,,,

@}-,--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0