Söndagslunk

Jag har spenderat dagen vist, portionerat ut min tid i lagom stora bitar.
Sovmorgon, klart att det skulle bli en post som var värd sin beskärda del, man måste ju ta hand om sig själv också ibland=)
Förutom min välsignade sovmorgon har jag städat toan, dammsugit och fejat i köket. Sopor har fått följa med på en promenad och sen har jag pillat dit fläktkassetten så den inte ramlar ner igen. Ett tips från Roger som jag följde var 'Kila dit lite papper.' Tänk så lätt=)

Nu kommer storasyster med två yrväder snart, ska bli kul att träffa dom en skvätt. Dax att bestämma vilken film ur disneybiblioteket som ska lånas den här gången. *borde man läsa till bibliotekarie??*

Jo, just det, det var ju en liten grej till, Linda är frisk=) Hejja mej!!

@}-,--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0