Bitterfitta!

Alldeles nyss ringde bemanningen, tydligen hade dom skickat ett mess om ett pass idag???
Första informationen jag fick när jag började där var att dom alltid skulle ringa om det gällde samma dag. Jag ifrågasatte detta och fick då till svar : Ibland skickar vi ett mess istället för att vi inte vill väcka er om ni sover...

Yeah right, dom gångerna som ni ringt klockan sex för att upplysa om att jag ska jobba klockan halv tolv då???
Nu var visst min telefon död, men när jag fich liv i den visade det sig att messet var skickat klockan åtta, åtta! Det är väl inte så farligt att väcka någon då eller?

När jag på telefon verkade förvånad och frågade varför dom inte ringde och fick detta knepiga svar så sa hon sen, "Men vill du inte ha passet så kan jag ge det till någon annan, inte mer med det"
Hur drygt som helst! Någon har GUDSKOMPLEX, tror att dom är allsmäktiga, shit alltså.

Klart att jag ska jobba, så det blir inte mycke packande för min del ikväll. Börjar nu klockan två och går till kvällen, så vi får se vad som hinns. Sen skulle Anton komma ikväll med, lite halvmycke på en gång nu känner jag=)

@}-,--

Kommentarer
Postat av: Jozzan

Men vad dåligt. Jag gick med i bemanningen igår men det är ju för förskolor. Då skickar de endast ett sms och vi får inte avboka utan måste ta den tiden vi får eftersom de utgår från våran tillgänglighet. Hoppas man vaknar av sms bara haha. Har ni oxå så att ni inte får tacka nej?

2009-09-11 @ 19:08:44
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0