Vilken underbar jäkla dag,,,

Planen var att dra till biltema lite tidigt för att köpa lite bildelar till både min å sambons åklåda.

Såhär började det;
Vi vaknade sent.
Min fil var ljummen imorse, ergo: trasig kyl.
Springa över med frysvaror till morsan, ringa bovärd och allt som hör till.
Ingen frukost.
När jag snubblar hem snackar Roger i telefon, Lillebror på akuten.

Bara perfekt.

Istället för biltema spenderade jag mitten på dagen i svampskogen, där guidade Ewa och jag och Sofie skuttade glatt efter. Jodå, vi kom hem med en del svamp.
Väl hemma rensar jag svampen å steker den, sen dyker Emma förbi för att hämta upp mig till sista bilbingon i Vadstena.
Vinst till Emma, grattis.

Hemma sitter jag nu, Roger, Mathe och Elin spelar 500 och nästa omgång hoppar nog Emma och jag in med. Så är läget.

Full rulle från start och jag har käkat lite yoghurt, två bananer, druckit juice och proviva, dragit i mig en kokt med bröd och nån liter kaffe. Rätt hungrig nu, men imorrn ska jag äta ordenkligt -jag lovar=)

@}-,--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0