Nu är väl endå våren här?

Den senaste veckan har vi fått smaka på hagel, regn, snö, storm och strålande sol,,, April, april,,,,

Hur var det förra året vid denhär tiden? Varmare kan jag tänka mig,,, Vill minnas en värmebölja i slutet på April,,, eller?

Funderar på att gå till jobbet idag, skulle det komma regn vill jag inte sitta på en cykel, då vill jag kunna hålla i ett paraply...

Näste helg är jag ledig! Det ni!
Hade jag inte trott för några månader sedan, då hade jag gjort allt för att få jobba. Men jag tycker att det räckte med helgarbete i April...
Fokus på Maj nu =)

Prel. ska jag börja sommarviket måndagen vecka 25. Gör då 4 veckor natt (även midsommar =P) Sen går jag på dag v. 29 till 34/35 där nånstans. Kan bli 10 veckor,,, najs!
SHEMA! Det gör mer ä vad man tror=)

@}-,--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0