Speedy gonzales....

Det har inte blivit så mycke bloggande nu på senare tid. Men det är ingen förlust, det största som har hänt är väl flytten, men den har jag ju berättat om, så...
Med flytten följde en period av 'mobilt bredband', telia tar ju tid på sig. Fast vi var ju lite väl snabba också, inte bara deras fel....

Jag höll på att få chocken förut! Jag kom inte in på datorn? Det är ju menat att bara jag ska ha tillgång till min dator, så jag har ett lösen på den. Samma lösen i flera månader, har inte bytt.
Men endå, jag kom inte in!
Funderade ett tag, man blir ju lite osäker på sig själv, men nej, jag hade rätt lösen,,,,? Hade någon bytt mitt lösen, Hur? Varför? NÄR? Under natten eller?
Nu är det ju inte hela världen att ta sig förbi ett lösenord på ett användarkonto modell windows XP, men inget jag har lust med,,,

Nu var det betydligt enklare än så   =)  
Nån gång när jag flyttade på datorn kom jag emot Caps Lock!
Hur seg och korkad är man inte innan första koppen kaffe?
Jo, för det är ju mer logiskt att någon varit och sabbat när jag sov än att det är någor enkelt...? Jag har kanske sett på för mycke film?

Nä, nu ska jag dricka upp kaffet, ringa arbetsförmedlingen och lämna ett papper till bemanningen.... Ha så skoj!

@}-,--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0