Nytt inlägg

Jajädrar, jag bloggar och bloggar. Knappt att jag har tid att sova på natten =P

Nävars, men jag har för fasiken inte nåt att berätta just nu. Mitt liv består av jobb, mat och sömn. Kryddat med några goa räkningar och osäkra framtidsplaner.

Jag älskar mitt jobb, kunde inte ha hamnat på nåt bättre ställe under sommaren, men jag kan ju inte hålla på och berätta vad jag gör där hela dagarna.
Sekretess.
Synd, för det händer ju så mycket där och så lite i mitt vanliga liv just nu...

Jag har ju en sak att se fram emot nu i veckan =)
På torsdag är det min lediga dag! Första torsdagen på flera veckor!
Bilbingo!!!!
Då jädrar...

Kanske skulle man kamma ut sitt hår innan jobbet igen?
@}-,--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0