Alla som har tummen i .... tittar hit!

Tycker inte om rubriker, svårt att knåpa ihop en som funkar...

I går var en bra dag.
-Jag fick rätt i min tvist med arbetsförnedringen =) Måste bero på att jag bara är för bäst på att lägga fram sakliga argument som inte går att få hål på. Ge mig en debatt och jag vinner den. Flyt just nu.
-Jag var och hälsade på hos min polare som ska föda barn vilken sekund som helst, jag har glömt bort att komma förbi hos henne i flera veckor nu och det var verkligen dags. Hoppas att allt går bra för henne nu =)
-Jag redde ut ett och annat med Bemanningscentrum, nu känner jag mig full av hopp, allt löser sig tillslut=)
-Henke var förbi och kopplade in våran tvättmaskin, så nu är allt i sin ordning=)
-Jag hälsade på mor och far en stund med, ujuj vad jag hann med grejjor igår =)

Förutom det så jobbade jag till lunch =)

Och på kvällen så kände jag första sparken... =) Mysigt värre!

@}-,--

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ohh va mysigt med sparkar =)

Är så glad för eran skull!

Det var himla längesen vi sågs nu.

2010-12-18 @ 12:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0