Give me a brake! (and I got one ^^)

Det är en gladdag idag.

Min sambo fick bekräftat att han får börja på utbildningen till grävmaskinist! Inte en dag för tidigt.
Fy fan vad glad man kan bli för en annan människa..... Men det är ju klart, Älskar man någon så gläds man =)
Sen att det innebär ett stort framtida löfte gör ju inte saken sämre. Åh, vad jag babblar, blev bara så glad!

Det var faktiskt på tiden att det skulle ordna sig för oss. Man har haft det kämpigt ett tag på vår adress. Ekonomiskt och emotionellt.
Men lagom till våren nu känns allt så jäkla gött!
Jag kommer att kunna försörja mig på mitt jobb och Roger kommer att göra det han tycker är kul. Yeay!!!
Föhoppningsvis kommer jag kunna lägga min minidepression bakom mig med, våren är efterlänktad!!!

@}-,--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0