Tuesdag

Jodå, jag lever.

Just nu sitter jag i köket och lyssnar på när Kajsa slafsar i sig vatten, det blir att torka dregel misstänker jag.
Hon har varit hos oss sedan i söndags och stannar till imorrn eftermiddag. Jag tror att hon börjar vänja sig vid att vara hos oss.

Igår fick jag två brev, ett var från bemanningen som hade fixat med schema till praktiken. Så jävla gött! Det kommer att bli intensiva veckor, men det är det fan värt =)
Det andra brevet hade också goda nyheter. Jag är frisk!
Mina värden är normala, inga fler blodprov! 
JAG ÄR FRISK!!!  Jag har kvitto.....

Tulpaner har jag hemma nu också, lila =)


Nice,,,

@}-,--

Kommentarer
Postat av: hanna

Skönt att höra att du är FRISK!!

2010-02-09 @ 21:24:48
URL: http://hannaxen.blogg.se/
Postat av: ingridcarlsson

Bra! och Bra!

2010-02-09 @ 23:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0