Är folk rädda för snö, eller vad är problemet?

Har jag missat nyheten om att parkeringsplatserna blir färre så fort det kommer lite snö? Eller kan det vara så att folk inte kan parkera när det är vinter?
En person med den minsta logistiska förmågan i världen kan räkna ut att det får plats tre bilar till på 'våran' parkering. Men, eftersom det är decimeterhöga läskiga snövallar här och där så får man parkera som en påse nötter under inflytande av alkohol,,,,
Återigen får jag parkera på den 'andra' parkeringen som tillhör den andra längan... Trött på´t!
Men inte kan jag begära att stora bilar som volvo och liknande ska köra över en liten snösträng, tänk om dom voltar i farten? Eller råkar få användning av stötdämparna? Hemska tanke,,,,

@}-,--

Kommentarer
Postat av: Jozzan

en del bilar vet jag kör inte på snövallar eftersom de är rätt låga under och om det ligger is där eller om snön är väldigt hård kan det gå ganska illa. Däremot är det ju trist om de snor er parkering. Då är det väl bättre att de väljer att parkera någon annanstans.

2010-01-05 @ 12:00:42
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0