Inte som alla andra

Idag har vi varit hos Rogers farmor och blivit bjudna på middag. En god köttgryta. Vi pratade lite allmänt om alltifrån skidskytte till ökat våld i samhället. Trevligt att ha annat i huvudet ett tag.

Innan vi åkte skulle Rogers farsa och faster komma förbi oss en stund och sen skulle vi åka upp, jag hade fixat lite kaffe och så. I normala fall, OM man har något med sig i en sådan situation, så är det en grönsak av något slag, blomma eller så. Men inte Stephan inte.
Han har med sig 6,8 kg kött. Ett storpack var med kotletter, karrékotletter och nötfärs.
Jag hade visst sagt när vi pratade på telefon att jag lagade frysköttbullar och snabbmakaroner, och det var ju kanske inte den roligaste maten,,, Tack Stephan!



Nu senare på kvällen ska det göras biffar och annat med Emma. Vi hade pratat om det någon gång, och nu när tillfälle gavs=)
Jag hade inte tillräckligt med fryspåsar till färsen, och det är bättre att frysa in biffar i lådor,,,

@}-,--

Kommentarer
Postat av: Zanna

Hehe, de var ju snällt:)

Har ni så ni klarar er ett tag:)

2010-01-16 @ 21:50:00
URL: http://theospappamamma.blogg.se/
Postat av: Jozzan

Vad snällt :)

Hur är med dig nu då?

2010-01-17 @ 13:51:48
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0