Läkarvetenskapen har nog gått framåt,,,,Kanske

Idag var dagen då jag skulle ha opererat mig.
Jag skulle ha blivit sövd och dom skulle ha plockat bort en cysta från en av mina äggstockar. Jag såg inte fram emot detta, jag är i allmänhet emot operationer som görs bara för att kolla läget, och eftersom jag inte ens märkt att jag hade denna cysta så var jag väldigt tveksam.
Man kan ju fakriskt dö under narkos,,, Uhhh,,,

Men nu var det så lyckligt att min kropp tyckte samma som jag och hade krympt cystan, läkaren som kollade idag såg faktiskt ingen cysta alls, bara lite vätska.
Men för att få bort allt det onormala och återställa mina blodvärden inom rimliga gränser ska jag få en spruta imorgon.
Sprutan innehåller en form av cellgift, typ som det reumatiker kan få när dom har verkligt svåra besvär. Bevisligen överlever dom, så även jag? Hehe, klart!

Så, till det riktigt viktiga i mitt liv;
Jag tror att jag har löst skafferifrågan!
En hyllenhet med fyra rejäla lådor bor nu i köket. I den har jag mina (säger man specirier??) skafferivaror, dom bodde ju förut någon annan stans, men dit har lite städskrubb flyttat,,,
Jag är nog nöjd nu. Bara att vänja sig vid var allt är förstås =P

@}-,--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0