Okej, en till då

Med risk för att förvandlas till en fullfjädrad fjortisblogg,,,
Om gårdagens barr kallades Morgonsol så döper jag denna kreation till 'Hö'.



Vet inte var jag fick underbettet ifrån, men jag har ingen ork att få till det perfekta kortet.

Annars idag då?
Jo, jobba några timmar efter mitt återbesök hos läkarn. Uppföljning av blodproven jag gav i måndags och en koll i övrigt.
Det blir lite dötid mellan de tu, så den tiden får jag nog leka brevbärare.
Jag hade kunnat sitta och fula hemma hos morsan, men nu är det så att dom gör allt för att komma bort ifrån mig och har hoppat på båten till de tusen sjöarnas land.
Får ta en annan morsa,,, ;P

@}-,--

Kommentarer
Postat av: ingridcarlsson

Har du inte märkt att jag försöker ta över? Lägger mig i allt ... Nu när jag inte har någon här att styra över, försöker jag ju med nya marker!

Äh, du reder dig nog själv.

2010-01-20 @ 22:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0