Vem tror hon att hon är?

Dagen börjar med att jag blir väckt 20 över sex, ska jobba heldag. Det var inte så jobbigt på jobbet, men ganska turbulent endå. Dels snackades det ganska mycke om en sak som inte hör hit, men det medförde att jag och praktikanten hade morgonfika med den andra avdelningen, medans dom andra två hade krismöte med chefen.
Det var när jag snackade med den andra avdelningens personal som jag fick reda på det.

Jag har blivit grundlurad och överkörd, upp-plockad, uppäten och utspottad... För att sedan bli överkörd en gång till.

Kommer ni ihåg när jag snackade om att gå praktik på de avdelningar som jag inte hade introducerats på innan? Det var en lösning som var jättebra då arbetsförmedlingen skulle stå för hela kalaset, men hos min arbetsgivare var det stopp. Det var så mycke problem med det hela, bla, bla, bla.

En annan tjej har efter att jag fick avslag gått bredvid, tre veckor som arbetsförmedlingen stått för. Placerad av min kontaktperson på bemanningen.
Tydligen hade hon sagt att hon behöver fler ställen för att överleva. Inget ont om henne, all heder! Men varför hon och inte jag? Jag var först!
Varför bli ratad?

Snart har dom fikat klart där borta, telefonen blir mitt vapen. Hon ska få höra vad jag tycker.
Let the battle begin.

@}-,--

Kommentarer
Postat av: Jozzan

Stå på dig vännen! Det kan behövas i bland tyvörr

2010-01-27 @ 20:53:41
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0