...

Mitt kärleksbrev blev ett avskedsbrev.

Så underligt
Att man kan älska
någon som inte finns
Någon som kanske aldrig kommer att finnas
Att kunna sakna någon så mycket
som man aldrig sett
Som man kanske aldrig kommer att få se
Någon man aldrig rört
Som man kanske aldrig kommer att få röra

Du finns inte
Jag känner dig inte
Ändå känner jag dig så väl
Inombords
Älskar dig så hett
Saknar dig så mycket....

Jag längtar efter dig
Och önskar med hela mitt hjärta
Att du längtar
och vill komma åter till mig...



Kommentarer
Postat av: syrran

trodde att jag hade tjutit klart i måndas... men icke nu sitter jag här å lipar igen och jag hoppas att jag bär delar av din smärta för detta är inte rätt! du finns i mina tankar. Älskar dig och jag... önskar att detta var sista gången! kram syrran

2010-06-30 @ 21:53:28
Postat av: twistedchick

sv: Yepp, jag amputerade dom innan jag drog till playan för att sedan få dom ditsydda igen när jag solat klart knäskålarna:)

Eller .. typ:)



Hehe du ska se när jag filmar, jäklar.

Vet inte HUR jag lyckas ibland, kan tro jag är full varje gång jag håller i en videokamera haha! :)

______________________________________________



Vad fint du har skrivit, även om det samtidigt är så sorgligt:(

2010-06-30 @ 23:45:21
URL: http://twistedchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0