Dove visiblecare

Häromdagen hämtade jag ut ett paket på posten, det var ett paket från ett företag som heter Buzzador och dom skickar ibland ut provprodukter till mig och undrar vad jag tycker.

I paketet låg denhär gången Dove Visiblecare duschcreme.
En lite tjockare creme som innehåller en teknoligi dom kallar Nutrium Moisture. Då vanliga duschtvålar 'tar bort' hudens skyddande barriär så gör inte den här cremen det. Den innehåller hudidentiska ämnen som hjälper till att bevara hudens fuktighet och skydd.



Meningen är att jag ska prova i en vecka, se om jag märker någon skillnad och sedan dela ut prover till vänner och bekanta och se om dom känner någon skillnad.

Är det någon som är sugen på att prova så är det bara att höra av sig, jag har ganska många provflaskor kvar.
Om man sedan tycker att produkten var bra så har jag prova-på-rabatt 5 kr som man lämnar till butiken. Det är även nöjd kund garanti med pengarna tillbaka om man inte är nöjd. Spara kvitto och talongen på rabattkortet.
Dove Visible care kostar i handeln runt 30 kronor (27,-)
Självklart är 'mina' prover gratis.
Den stora flaskan rymmer 200ml och provflaskorna 55ml. Dom har räknat på att den lilla ska räcka en vecka, den tid det tar att märka den garanterade skillnaden.

Jag har provat i två dagar bara, men tycker att den känns helt okej. Kände mig inte så 'stram' efter duschen, men två dagar är inte något underlag, så jag återkommer efter en vecka =)

Viktigt!

Jag tjänar inga pengar på detta, men betalar heller inget till företaget.

Kommentarer
Postat av: mikaela

Ja,tack...jag provar gärna!! :) Har själv blivit medlem på buzzador nu...:)

2010-03-08 @ 21:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0