Godmorgon alla glada! Resten också förstås,,,

Just nu lever jag i det halvmöblerade kaoset. Det är inte så farligt, bara opraktiskt. Men visst vill jag ha det som folk =) Det är bara det att jag är en liten männniska med en vingbredd på 1,55 cm. Inte klarar jag att bära ner en resårmadrass till förrådet,,,ensam.
Blir jag inte bokad på jobb idag så ska jag ut med skräpet i allafall =)

Har ni hört på nyheterna på sistone?

*Katolska kyrkan har öppnat en hotline för de som blivit utnyttjade sexuellt som barn,,,, Av katolska präster då. Sjukare än sjukt!
*Ingen har väl missat fallet med 'Linnea'? Där var ju två otroligt dåliga nyheter inbakade till en enda. Illa
*Pensionärer misshandlade med bil på parkering! Underbart!

Vad händer sen? Massaker på kyrkans barntimmar?

Goda nyheter lyser med sin frånvaro,,, Okej, det var någon som vann sjukt mycke pengar, men en bättre nyhet hade varit om JAG vann^^ Äh!

@}-,--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0