Måndag igen

Snart dax att bege sig till praktiken, en kväll på Strandbacken. Trevligt ställe det där.
Imorrn lämnar jag geriatriken och beger mig mot LSS. Ska bli kul. Synd att säga att jag är trött på de gamla, men omväxling förnöjer va?

Idag har jag tagit reda på vilken dos cellgift jag fick för två månader sedan. Jag var nyfiken på om den var hög eller låg, den var mittimellan,,,
Blir att göra som man blev tillsagd med andra ord.
Inte äta antiinflammatoriska läkemedel, hålla sig till alvedon. Inte dricka alkohol (fyra-fem basenheter på en utekväll var max.)
Hålla koll på om man får ont i magen i en månad till. Får jag mycke ont kan det vara bukhinnan som blöder spontant.... :/

April! Skynda dig!!

Tjat, tjat, tjat,,,

Ska bli skönt när praktiken är över, när man jobbar varje vardag, ibland på dagen och ibland på kvällen så blir ju alla aktiviteter förlagda till helgen. Det i sin tur innebär att helgerna blir stressigare än en ullaredsresa tre dagar innan jul,,,

Näni, nu ska jag fixa lunchsmörgåsen till senare! Bye!

@}-,--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0