Vad är det för fel på Blogg.se?

Flera gånger nu har det inte gått att publicera inlägg. Det står att inlägget ska publiceras, men inget händer,,, Why?
Jag blir så trött.

Annat tröttsamt ät projektet Ung Möjlighet. Redan från starten visste jag hur krångligt det skulle bli. Som idag, jag ska jobba mellan 16.00 och 21.00. Men inte känner jag att jag orkar med att sitta i ett dåligt ventilerat rum från 09.00, rast för lunch och sen påt igen till 15.30. Cykla iväg till jobbet och fortsätta där. Men kan det vara så att personerna på Ung Möjlighet är förstående? Nä. Att jag sedan upplyste om att jag var ledig en dag i går efter en 8-dagarsvecka ville inte riktigt sjunka in till en början.

Aja, jag slapp i dag i allafall, men ska eventuellt bli tillbakaflyttad till en yngre grupp, cirkusen drar igång igen med andra ord. Handläggaren som anvisade mig till programmet har valt att inte vara på jobbet till den första juni. Fan.

Om han har anvisat mig så kan han väl tillbaka-anvisa mig tänker jag,,,

Äh.

@}-,--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0