Ticktock... (13+4)

På ti'n att skriva något, antar jag. Men vad?

Frisk nu, efterslängshosta bara. No biggy, förutom att när jag hostar ibland känns det som att svanskotan vill flytta ihop med mina skulderblad... Äh, det går att leva med. Vadsomhelst utom förkylningen från helvetet med extra allt.

Anywho, nån mer än jag som skippar det där med julklappar till alla i år? Springa i affärer med ångest över olika inköp som ingen får större glädje av. Okej, barnen blir ju glada av klappar, det är roligt att ge ungarna klappar med, men sen får det vara bra.
Nä, en god jul i gott sällskap räcker för mig =)

Ps, jag kan inte knäppa mina bralls... Å sen är jag glad över att Neo har kommit till världen =) Grattis Mikaela och Rickard!! Ds.

Kommentarer
Postat av: zandrutt

Jag hade tur! :) :)

2010-11-28 @ 21:48:36
URL: http://twistedchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0