Söntag

Dagen består av uppladdning och lite annat.
Jag ska iväg och försöka byta en klocka på Clas Ohlson då siffran åtta ramlat bort, knepisch. Men jag tror det ska gå bra =)
Ikväll blir det ännu en resa till Tjällmo, kommer hem på måndag förmiddag. Jobbigt att sova borta, men det blir ju pengar i kassan vid månadsskiftet. Jag har ju några favoritställen att jobba på, men jag får nog jobba där igen vad det lider. Finns fördelar och nackdelar med alla ställen, antar jag.
Igår innan jag kom hem stannade jag på Granliden och pratade lite med farmor. Hon bor där tillfälligt medans hennes lägenhet renoveras. Tror jag ska ha med mig en kompass nästa gång, hon ville veta väderstrecken och jag har just inte den blekaste om hur man ser sånt utan kompass en mulen dag...

Aja, ett litet livstecken från lilla jag. Det var ju ett tag sedan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0