Ja, jag vet att alla skriver att det är bra väder,,,

Men det går inte att undvika, bra väder=bra humör!

En snutt nu på dagen har spenderats sittande på en planka. Det var inte vilken planka som helst, det var första parkett när fältet bakom 'svärmors' hus plöjdes. I vanliga fall hade jag inte kunnat bry mig mindre, men nu var Theo där och nästan smittade av sin facination för traktorer, men bara nästan =)

Tänk vad fort en familj växer, förut, nåt år sen, hade jag min egen familj som kärna, även om jag var i ett förhållande så kände jag mig inte riktigt som en medlem av hans familj, alla konversationer var artiga men opersonliga,,,,Jag kunde inte riktigt förstå hans föräldrar eller syskon. Hur dom tänkte och resonerade verkade för mig inte riktigt vettigt,,, Nu säger jag inte att det var fel på folket, bara att jag och dom inte var på samma plan.
 
Nu har jag 'min' familj, men även Rogers familj. Man kan prata om vafan somhelst, man får ha sina egna åsikter,,, I deras ögon är jag en egen människa, inte ett bihang, en respektive, jag är Linda.

Hos er kan jag vara mig själv, middagar och annat är inte förknippat med en ångest över vad ni ska tyckka om mig, mina åsikter eller mina kläder. Det blir inte stelt och konversationerna är inte på en kyligt artig nivå, utan trevliga och äkta.
Förut hade jag två syskon och två syskonbarn, nu har jag fem syskon och tre syskonbarn, dessutom har jag fått en extra morsa och två extra farsor,, den ni!

Ville bara säga att det gör mig fördjävla glad =)

@}-,--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0