Uppdateringar

Då och då säger min dator att det finns en massa uppdateringar som datorn vill ha. Oftast laddar jag hem dom och så får det vara bra med det, men igår,,,,suck.
Nya explorer var ute och datorn bara ville ha den, så jag gjorde som den sade,,, sen blev det seeegt.
Fan hela datorn hängde sig i strypsnara och ville inte leva längre,,, den ville inte ens stänga av sig som den skulle.

Idag har jag försökt avinstallera alla j*vla uppdateringar och lyckats sådär, nu kan jag iallafall öppna en liten mapp utan att det tar en halv evighet,,, Nej, det är inte bäst att ha det senaste hela tiden, varför laga något om det inte är trasigt? Jag nöjer mig med den gamla explorer,,,,, Så

@}-,--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0