Onsday

Just nu sitter jag och pillar i mig lite knäckemackor och funderar på vad dagen har att erbjuda. Förhoppningsvis går Rogers bil igenom idag. hoppas, hoppas.....
Förhoppningsvis går det bra på nya stället idag med. Inget kan iofs vara värre än en viss person på en viss avdelning. Den personen lär jag inte träffa på flera veckor, Hurra, hurra!

En tanke har grott i min tankeboll ett tag.
Ett förslag,
En fråga,,,
Dax att repa mod!

Det som pirrar mest är inte att lägga fram förslaget, utan vad som händer efteråt. Tänk om mitt förslag förkastas? Hur går jag vidare då?

Man ska aldrig göra en undersökning om man inte vet vad man ska göra med resultatet...
Vågar man fråga om man inte vet vad man ska göra med svaret?

Ibland kan jag tro att jag håller på att bli galen, men sen tänker jag att man inte kan bli något som man redan är... ^^

@}-,--

Kommentarer
Postat av: Tanja

Hej! Svara gärna på dagens fråga om jordens undergång :D Kram

2010-02-17 @ 10:43:34
URL: http://tanjaanderssoon.blogg.se/
Postat av: ingridcarlsson

I framtiden kommer du inte att gräma dig över det du gjort -och som kanske inte blivit perfekt - men du kommer att ångra att du inte gjort det du velat göra!!!

Ställ den där frågan! Kan inte bli värre än det svar du inte vill ha ...

Galen? DU? Nu tror jag du ljuger lite ...

2010-02-18 @ 00:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0